joi, 13 octombrie 2011

Vizita prin locuri natale

            Cu totii avem rude sau prieteni in strainatate. Anul acesta va venit in vizita la noi o verisoara din partea mamei. Parintii ei sunt plecati de 37 de ani in Franta, iar ea nu a vazut niciodata Romania si plaiurile natale ale parintilor ei si anume Tulcea, Delta Dunarii si imprejurimile.
            M-am hotarat sa ma ofer ca si ghid intr-o mini-excursie pe care am pregatit-o impreuna cu familia pentru a-i putea arata toate aceste locuri minunate despre care doar a auzit si le-a vazut  pe internet pana acum. Stiind ca verisoara mea este o fire destul de pretentioasa atunci cand vine vorba de vacante si locuri de vizitat am incept sa ma interesez de locatii, traseu, programul de vizita la cetati, orarul vaporaselor ...  pana si de vremea de afara ... astfel incat sa fie totul cat se poate de bine pregatit pana si in cel mai mic detaliu.  
           Profitand de faptul ca in aceasta perioada vor fi si Zilele cetatii Noviodunum, la Isaccea, am legat si aceasta localitate la traseul pe care il vom parcurge, alaturi de vizitele la muzeele din Tulcea: Muzeul de Istorie si Arheologie, Muzeul de Arta, Muzeul de Etnografie si Arta Populara si Muzeul de Stiintele Naturii “Delta Dunarii”, precum si o plimbare cu barca cu motor prin Delta Dunarii care sunt sigura ca o va incanta, fiind o experienta unica pentru orice iubitor al naturii si frumosului in forma sa pura si autentica, partas fiind la un spectacol al naturii unic in lume.
           Datorita faptului ca masina mea a intrat la service pentru schimbul de consumabile si mici revizii, si a faptuui ca verisoara mea sta in tara doar 5 zile in tara, trebuie sa acopar cat mai multe obiective turistice din cele planificate in acest timp, astfel m-am decis sa inchiriez o masina. Pretul accesibil si posibilitatea de a returna masina si in alt colt al tarii m-au facut sa aleg inchirierea masinii de la firma Autonom, cea mai mare firma de inchirieri auto din tara
          Serviciul rent-a-car nu este atat de utilizat la noi in tara dar este o alternativa demna de luat in seama atunci cand vrei sa calatoresti si nu ai masina personala disponibila.
          Acum ca am pus la punct si ultimele detalii ale calatoriei astept cu nerabdare sosirea verisoarei mele care sunt sigura ca va fi impresionata de toate aceste locuri minunate pe care vreau sa i le arat cu drag in timpul sederii ei la noi in tara, care dealtfel este si tara ei, avand acum ocazia sa o si cunoasca.

SuperBlog 2011: etapa nr 4
Sponsor: Autonom
Nume proba: Ghid in tara ta

Un comentariu:

transport-marfabucuresti spunea...

Cel mai important sponsor ati gasit, aceasta este cea mai mare firma de rent a car Bucuresti.