sâmbătă, 8 octombrie 2011

Geanta de concediu

            Datorită faptului că nu îmi place să umplu portbagajul maşinii cu tot felul de genţi, plase şi alte accesorii, sau în cazul în care merg cu trenul să mă pierd printre bagaje ... caut ceva în care să intre toate lucrurile necesare ....
            Cea mai mare problemă a mea este că vreau să îndes într-o geantă tip rucsac atât lucrurile mele cât şi ale copilului, aşa că încep şi pun ... haine, papuci, pijamale, trusa de prim ajutor, cosmetice, halate de baie (care ocupă mult loc), tot ce vrei şi ce nu vrei , că de ... sunt femeie şi uit multe acasă :))
            Pretenţiile mele în alegerea rucsacului sunt la fel de multe ... să fie uşor, din material rezistent şi ergonomic ... A-ţi zice că cer multe de la un rucsac, dar să ştiţi că se poate găsi. Cu ceva timp în urmă am achiziţionat în cadrul unei promoţi din Hypermarketul Real un rucsac care îmi satisface toate pretenţiil. Este uşor, reglabil, ergonomic, încăpător, material rezistent, capacitate 50-70l, 7 buzunare ... ce să zic, sunt tare mândră de el şi nu m-a lăsat la greu:)
            Am fost anul acesta la pescuit şi nu m-a dezamăgit. Pe lângă tot arsenalul necesar pentru o săptămână, au mai încăput şi 2 laptopuri. Şi iacă aşa a ajuns rucsacul să cântarească în jur de 20-30kg, dar în ciuda greutăţii, odată pus în spate, nu se simţea nici un disconfort ... puteam merge cu el în spate mult şi bine.
            Unul din locurile unde îmi place să mai fac o parte din concediu, este toamna la Băile Felix, cu ocazia organizării anuale a Opel Fest-ului. Câteva zile de odihnă, relaxare, băi termale ... party!!! :)) Aşadar pregătesc din nou rucsacul pentru o noua călătorie, la fel ca de obicei plin cu de toate.
            În reţeaua de  Hypermarket-uri Real este în prezent o promoţie prin care poţi economisi până la 60% din preţul real al bagajelor American Tourister. Sunt tentată să achiziţionez un rucsac mic, indeal pentru a fi folosit zilnic, deoarece al meu prezintă urme de "oboseală".  Rucsacul pe care îl doresc prezintă următoarele caracteristici: buzunar frontal încăpător uşor de accesat, buzunar posterior cu fermoar, curele de spate confortabile, mâner şi fermoar cu opţiune lacăt, 3 buzunare interioare cu fermoar plus compartimente opţionale, dimensiune: 28 x 15 x 33 cm.

           Aşadar cu bagajele aproape gata, mă pregătest pentru un nou concediu.

Articol în cadrul concursului SuperBlog etapa -II-a, American Tourister

Niciun comentariu: