vineri, 4 iunie 2010

Raze de suflet

              Este extrem de greu să îţi găseşti în lumea asta prieteni adevăraţi, prieteni de suflet care să îţi dăruiască sufletul lor, de care să ai grijă apoi ca de o floare rară ce ai vrea ca în fiecare zi să o încălzeşti cu o raze de soare, o mângâiere, un alint ... mai ales atunci când ştii că suferă undeva în tăcere şi poate că o vorbă bună sau o mângâiere ar fi suficient să îi liniştească şi să le aducă speranţa ... că dincolo de nori există soarele ce mereu va străluci.
              Scriu de dor acum, dor de cea mai bună prietenă a mea şi singura ce o am. Este undeva departe şi gândurile îmi zboară la zilele când copilăria ei îmi aducea aminte de cum este să fi copil. Poate că atunci nu am stiut să îi fiu alături aşa cum şi-ar fi dorit şi poate că aş fi vrut să fiu mai mult, dar am preferat să fiu puţin rezervată şi să îi ofer zâmbete atunci când o vedeam că este fericită şi împlinită.
            Astăzi suferă, o simt dincolo de vorbe, e greu să o ştiu aşa şi mă doare să o ştiu aşa, să nu îi pot fi alături şi să îi ofer din liniştea şi optimismul meu. Aş vrea ca măcar aceste rânduri să îi aducă mângâiere, dacă le va citi ... să ştie că niciodată nu am să uit zilele pentrecute împreună şi mai ales un anume moment, când apropierea noastră sufletească a fost cea care astăzi îmi aduce pe chip un zâmbet.
           Şi aş vrea să mai ştie că îi sunt mereu alături şi că niciodată nu am să o părăsesc ... că în mine poate găsi aceiaşi prietenă ce a cunoscut-o într-o zi de vară în care zorii zilei a prins-o discutând verzi şi uscate. :)
Îmi este parte de suflet, niciodată nu va fi altfel şi niciodată asta nu se va schimba, orice ar fi de acum înainte, de aceia astăzi îi trimit de aici de departe raze de soare şi îmbrăţişări ce să îi încălzească sufletul şi să îi aprindă speranţa că în curând va revedea soarele de care îi este dor dincolo de norii de furtună ce astăzi poate îi acoperă sufletul.
           Zâmbeşte suflet de copil, nu eşti şi nu vei fi niciodată singură în faţa furtunilor vieţii, sunt alături de tine, nu trebuie decât să mă chemi!

3 comentarii:

Daniela spunea...

:)
:DDDDDD

Daniela spunea...

Prietenia se masoara doar in amintiri,voie buna,liniste si
iubire…prietenia inseamna iubirea suprema, cel mai valoros lucru, cea
mai deschisa comunicare…adevarul cel mai sever,cel mai sincer sfat si
cea mai mare comuniune de ganduri de care sunt capabili femeile si
barbatii.Nu exista iubire mai mare si mai puternica decat cea pe care o
exprima prietenia… un lucru bun devine mai bun si mai frumos daca
poti sa-l imparti cu prietenii. Prietenii au ceva ce iti lipseste…de
pilda optimismul.Ei te fac sa simti ca totul va fi bine in lume cat
timp iti vor sta in preajma.Kilometri obositori trec repede si ii
parcurgi mai vesel, mai usor…Si lumea-ntreaga pare mai senina cand ai
un prieten drept insotitor… Prietenii cei mai apropiati sunt cei care
inteleg cel mai bine ce e cu viata noastra, carora le pasa de noi la
fel ca si noua,care ne sunt alaturi la succese si la esecuri, sunt cei
care rup farmecele asupra singuratatilor noastre.Prietenii trainici
sunt cu adevarat una dintre bogatiile vietii.Avutia ta este acolo unde
sunt prietenii tai.Temelia adevaratei prietenii este incredere
!!!Prieteni, tovarasi de drum,iubiti, ne
sunt cei care ne acorda increderea lor deplina.. Un prieten este
alaturi de tine atunci cand nu mai e nimeni altcineva…
Un prieten te
accepta asa cum esti…dar spera la ceea ce ai putea sa fii…….

tanya spunea...

>:D< :*